7 december 2017

Coördinator Verkoop – Berkel en Rodenrijs

Functie

Wij zijn voor de afdeling Informatie & Plaatsing Kinderopvang per direct op zoek naar een

Coördinator Verkoop
(32 tot 36 uur per week, dagen in overleg)

De afdeling Informatie & Plaatsing Kinderopvang bestaat uit de clusters verkoop regio oost en west, verkoopondersteuning & administratie. De afdeling wordt met betrekking tot kwaliteitsbewaking en beleidsmatige taken ondersteunt door staffunctionarissen. Samen met het management van deze kinderopvangorganisaties zijn we verantwoordelijk voor de bezetting van zo’n 250 locaties. We beantwoorden alle eerstelijns klantvragen. Met een groot klantenbestand handelen we dagelijks zo’n 350 telefoongesprekken en 100 e-mailberichten af. Er heerst een open sfeer waarin van elkaar leren de normaalste gang van zaken is.

Jouw takenpakket
De functie is veelzijdig. Primair hierin is het coördineren. Ervoor zorgen dat het werk gedaan wordt. Hiervoor heb je een geweldig team van medewerkers waar je mee samenwerkt. Je bent voor hen naast hun leidinggevende ook hun inspirator, kennisdrager en coach. Secundair aan het coördineren is het vertolken van je rol als ‘accountmanager’. Jij bent het proces vanaf een warm contact, naar lead, sales en aftersales. Vanzelfsprekend begeleid jij de uitvoering hiervan. Dit doe je in samenwerking met de Manager Verkoop en op basis van het beleid van de kinderopvangorganisaties.

Wat je je vrienden vertelt over je werk
Ik stuur een verkoopteam aan en ben verantwoordelijk voor het behalen van de afdelingsdoelen.

Functie eisen

Wij zoeken jou als je …
• in het bezit bent van het hbo-diploma commerciële economie of sales.
• innoveren en vernieuwen vanzelfsprekend vindt.
• 21ste eeuwse vaardigheden bezit.
• de mogelijkheden die de technologie/software te bieden heeft, als eerste wilt weten.
• de visie van SWKFacet en de afdeling deelt. Je bent een echte ambassadeur van onze organisatie en weet dit uit te dragen.
• beschikt over een uitstekende dienstverlenende en klantgerichte instelling.
• ervaring hebt met leidinggeven, kunt coachen en kennis hebt van groepsdynamische processen.
• goed kunt werken met geautomatiseerde systemen en moderne software.
• gespecialiseerde kennis van een kindregistratiesysteem hebt (dit is een pré).
• aantoonbare kennis en ervaring hebt van administratieve processen.
• het bijhouden van relevante wet- en regelgeving vanzelfsprekend vindt.
• in het bezit bent van rijbewijs B en je je privéauto zakelijk kunt gebruiken is een pré.

Eigenlijk hoeven we je dit allemaal niet te vertellen. Je hebt het gewoon!

Aanbod

Wij bieden jou …
• leuk en afwisselend werk in een informele, professionele en collegiale omgeving.
• een salaris volgens de cao Sociaal Werk in schaal 9 van € 2.652,- tot € 3.910,- bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek.
• een contract voor bepaalde tijd met de intentie tot vast dienstverband.
• goede secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een individueel keuzebudget en loopbaanbudget.

Inlichtingen

Heb je nog vragen?
Neem gerust contact op met Christien Nieuwenhuizen, Manager Verkoop, bereikbaar via 06-52 54 84 76.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Sollicitatie

De sollicitatieprocedure bestaat uit twee gespreksrondes, een (digitaal) assessment en afsluitend een arbeidsvoorwaardengesprek. Ook kunnen referenties worden opgevraagd. De eerste gespreksronde vindt plaats op donderdag 21 december 2017.

Ben jij op zoek naar een afwisselende functie in een informele maar professionele omgeving? Stuur dan vóór 18 december 2017 je cv en motivatie waarin je ons overtuigt waarom wij jou voor een gesprek moeten uitnodigen.